Levererat å klart!

Ja, vi har ju som bekant slitit med ett magasin nu en lägre tid. Det har varit jag själv samt ett gäng av mina klasskamrater som tillsamamns skapat detta mästerverk ;) Den är tryckt och klar i slutet av April. Levereras med AGI i början av Maj. Det har varit mycket, och än är det egentligen inte klart, eftersom jag även har ekonomin att ta hand om. Men det har varit, skrivande, research, annonsökande, ringa runt, knyta kontakter, sedan lite roligare saker som foto, layout, design... ,men detta är heller inte en dans på rosor då man måste tänka på länkning av bilder, ICC-profiler, Pdf format, lager och joks. Men väldigt lärorikt! och kul!

Här är några smakprov från det till tryckeriet skickade dokumentet.

Första bilden visar omslaget, de andra två är mina artiklar som jag skrivit och layoutat, haha. Inget speciellt egentligen, men kul =)

   


Idag har jag jobbat på Grand, egentligen inte jobbat så mycket utan mest stått ute i solen. Vilket väder alltså! Helt sinnes!
Nu har jag påsklov!! Blir att åka hem till Ljusdal i en hel vecka från måndag =) Fast jag har ändå lite plugg att göra. Skolan har blivit lite lidande mitt i allt "Utrryckande". Men såå värt det!

And for the record... Jag klarade min möjligtvis allra sista tenta på KTH, de ni! grymt! haha...
(fast iofs, skall jag läsa till en master kommande vår så dyker det säkert upp någon till tenta, så jag kan inte ta ut något i förskott)

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0