Nu finns det mycket att berätta...

Till en början vill jag bara säga att jag suttit hela kvällen och stylat Erikas blogg, vilket tog en liten stund. Men det är ju så kul :) Annars har första dagen efter lovet innehållt en massa möten och planering för grupparbeten. Då var man tillbaka i lunken då. Men alltså, en påskvecka hemma i Ljusdal går inte av för hackor!

Se på dessa fantastiska bilder från i fredags liksom. En långfredag på sjön är fina grejer det!



  

Och såhär kan en förfest se ut samma inför utgång samma dag/kväll:



Trots att veckan gick så sjukt fort har jag hunnit med vädigt mycket, Träffa gamla och nya vänner, fikat, käkat luncher, åkt skidor (hjälpte bandygym att spöa skidgym på den sista snön uppe i Ljusdal), festat, och inte festat. Ja det har varit så fullt upp att det nästan är skönt att vara tillbaka i storstadslunken igen.

Sedan hann jag ju även med att fylla år, nämligen igår. En mysig födelsedag var det. Jag hade helt ensam bakat två tårtor också, den ena lite godare än den andra, men de va fasiken snygga innan man satt kniven i dem =) Ibland kan även jag minsann. Tack för alla gratulationer och presenter!

Sol är underbart! Att vara ute och springa i solen ännu bättre, men allra härligast är det om man dessutom får sällskap av sin ögonsten. Här är hon =)



"Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra på: TRÄNING"



Comments
Postat av: Anonym

ah, det är toppen här uppe! Du skulle vart här o lekt med mej vettja! Tråkigt jag missade dina tårtor :(.... din födelsedag med förresten! hihi :D

2009-04-15 @ 18:17:16
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0