Måste få beklaga mig lite

Lirade match idag, vi spelade 5-5 och det räcker troligen precis för oss att ta oss till kval, snacka om att hålla spänningen vid liv så länge det går =) Det kändes inte hundra för egen del, jag blev ganska så trött, inte samma power som tidigare, hoppas den kommer så småningom. Det värsta är dock alla (små)skador jag har :/ Inflammation eller vad fasiken det är vid fotknölen och en pajad axel. Axeln blir bara sämre, kan inte lyfta den ovanför huvvet nu utan att det hugger till och gör skitont. Fan också! Jag har inte tid med detta. Och det är ju ingen bra uppladdning till Vasaloppet direkt :( Nån som har bra koll på axelskador som kan ge mig lite tips? =)

Inga fler motgångar nu tack!!!

Jag gjorde i alla fall ett sjukt snyggt mål idag, något positivt i allt knas... =)

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0