Uppladdning

Vilken underbart vacker dag det har varit idag. Var uppe och skejtade lite på elljusspåret i solen. Härligt! Sedan har det varit vallning. Hans har vallat våra Madshus skidor med high flour och paraffin, så nu bör de gå som bara fan på söndag. Bara vetskapen om att det är redigt vallat kommer ge en massa extra kraft tror jag :D

Kom hem från Rättvik inatt vid halv tolv tiden. Vi förlorade ännu en gång och rättvik var helt klart det bättre laget, med två edsbylirare också. Inte så mycket att göra åt. Jag är nöjd med min och lagets säsong och nu väntar mitt nästa mål, Vasaloppet alltså!

Hur känns kroppen då? -Jo, ganska bra. Lite småskvanker i axel och rygg men inget som borde störa mig nämvärt
Vad är mitt mål? -Jag vill åka mycket bättre än förra gången (7h32min). Först och främst vill jag under 7h, sedan får man se. Beror på före och väder en hel del.
Vad händer sen? -Ja, nu när bandysäsongen är slut blir det mycket lediga helger, helt underbart =) Blir nog någon helg i Ljusdal med skidåkning, någon festhelg, någon jobbhelg och kanske någon helg i Gävle... vem vet? eller vad tycker du? ;)

Strax familjemiddag här hemma, trevligt. Gäller att ladda med en massa mat nu!

Imorrn kl 09.45 bör bussen av mot Mora.

Take care people!
xox

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0