Vision of the World

Var i Gävle över dan igår på modevisning (Vision of the World). Gävlefrisörerna hade sin avgångsvisning och ställde till med en riktig show. Bra jobbat tjejer! Det var dans, musik och lite spex. Vad sägs om ett litet galleri med det som jag tyckte var bäst och snyggast från visningen? Bilder säger ju i det här fallet betydligt mer än mina ord:









 

 





Beklagar viss kvalitetsbrist hos bilderna, men ni fattar ju poängen. En hel del sköna frillor fick man se!


Var hemma hos kusin Maria innan visningen på middag. God mat, samt att jag fick träffa den berömde John för första gången =) Det va en riktigt skön kille, I approve cous! ;)

Comments
Postat av: Mikaela

Kan inte du skicka lite bilder till mig? :)

2009-02-19 @ 02:30:51
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/
Postat av: erika

jag vill också ha bilder! :P

2009-02-19 @ 20:18:00
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/
Postat av: "Cous"

Haha, känns bra,känns bra! Alltid välkommen åter!

2009-02-19 @ 22:00:58
Postat av: Anonym

Weeei! Nice att du fångade mina snyggingar på bild. :)

2009-02-22 @ 15:03:17

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0