Running in the rain

Regn är fascinerande. Varmt sommarregn är nog bland det härligaste som finns. Jag var nyss ute och joggade i Hagaparken, regnet tog vid rejält och det var... ja helt underbart! Dofter kommer fram, minnen återuppstår. Jag tänkte tillbaka på Nya Zeeländska regnskogar och vattenfall. Ja, de lummiga områdena i Hagaparken förvandlades till regnskog kändes det som. Jag stannade till och gick med utsträckta armar och bara log för mig själv. Hehe, rolig syn, men vad härligt det kändes. Att bara få känna regnet falla ner och göra kläderna genomvåt och bara slappna av är mysigt =) När jag sedan var på väg hem kom solen fram mellan molnen och med den samtidigt en jättestor regnbåge. Hehe, det kändes som att jag var med i en film. Skönaste löprundan på länge. Nu sitter jag här och skriver av mig i min ensamhet. Skall återigen jobba natt inatt med start kl 22. Det gick bra igår så det ska nog gå bra inatt med.

Regn är vackert:











För fler härliga regninga bilder klicka här.




Per Gessle - Smakar på ett regn




Nya Zeeland
(Milford Sound)



Funderar på en utlandsresa i September, en vecka sådär med lite värme och mys. Någon som har nått supergrymt tips på resa i Europa för två personer? =) Funderar på Grekland.

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0