Shoppat å bokat å grejat, nu jäklar!

To start with. Bokat resa till Tunisien i september dit jag tänkt åka med min lilla fröken Östergrens =) Hammamet blir det och en resort som heter Vincci Taj Sultan Resort, rätt så fett ställe må jag säga med stoor pool, spa, alldeles vid beachen å en massa annat spex. Dock har man ju fått höra lite olika åsikter om Tunisien som land. Sol, bad och värme har alla hyllat, men araberna sägs vara väldigt påflugna och jobbiga. Speciellt mot svenska tjejer. Men det går nog bra. Får skydda edsbytösa min =) Spana in bilderna på hotellet här:






Det ser la bra ut, eller? =)


Idag har jag varit till Länna Sport och shoppat loss inför höstens och vinterns prövningar. Jo, det blev ett par nya skridskor (CCM Vector 10.0) och joggingskor. Som bekant lidingöloppet om mindre än två månader. Träna, träna. Fick grillorna till specialpris (eftersom det inte är årets modell), så jag e sjukt nöjd med mitt inköp. Behövde verkligen nya grillor. Mina gamla Tacks har gjort sitt.

Så här ser dom ut (efter att jag kapat ryggplösen):



och löpardojjorna:




Slutligen måste jag bara rekommendera en soft låt: New Order - Bizarre Love Triangle


Comments
Postat av: ljusdalsexperterna

Dagens spel

Gör som oss spela på;

Vinnare,plats på Vildfaxen på Bergsåker 31 juli lopp 9



2009-07-31 @ 22:19:06
Postat av: Elina

SHIT JAG ÄR AVIS!!! ser FINT UT!!!! Hur är det med dig annars? :)

2009-08-05 @ 13:29:55
URL: http://sayhitoelina.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0