10 timmar av Layout

Suttit i skolan idag mellan 9-19, och jag har haft kul! Vi har suttit och layoutat och planerat för Tidningen Uttryck. Jag har även skrivit ut fakturor och fixat lite ekonomi. Samtidigt har jag tre stycken andra projekt just nu och visst vore det stressigt om man tänkte efter. Men liksom, en sak i taget. Prioritera det som är mest bråttom och just nu mest kul! Wohoo, life is good when it's busy!

Ganska bra och skönt att slippa tänka på allt möjligt. Desto mer upptagen jag är, desto mindre hinner jag fundera. Det är riktigt bra det. Kommer vara sjukt nöjd när det lugnar ned sig, om detta nu går bra. Tror vi kommer skapa ett riktigt bra magasin till slut. Jag hoppas!

Full fart framåt...

Comments
Postat av: Anki

Låter som du är grymt duktig i jämförelse med mig som mest har projekt "städa nedervåningen" eller "städa övervåningen"...haha... Dock tycker jag paus på lördag med fest... För då kommer förmodligen jag till Sthlm så då måste ni visa partylivet och framförallt dansgolven i Sthlm sin bästa sida för mig..:)

2009-03-24 @ 23:35:40
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Jerker Feldtskog

hest? Vilken hest?!

2009-03-26 @ 01:58:14

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0