Mästarnas mästare

Såklart blev det Per Elofsson som blev mästarnas mästare. Detta fenomen som troligtvis fick sin karriär förstörd av en fuskare. Skidåkare kan dom! Speciellt Per Elofsson, en förebild för många. På tal om skidåkning så kom jag nyss hem från Slottssprinten som idag gick här i Stockholm. Det var en härlig tävling i den strålande sol vi haft här idag. Härliga tävlingar blev det också. Bästa svenska resultat blev Anna Olssons tredjeplats. Det var bra. Charlotte Kalla kom 8a vilket bådar gott inför den kommande helgen i Falun. Är ju en slags mini Tour de Ski dessa avslutningstävlingar.



Orkade bara fota damerna tyvärr :P

Gud så sugen jag blev på att åka skidor... i solen! Hoppas jag hinner med lite sånt hemma innan snön smälter bort. I helgen åker jag i alla fall till Falun för att se fortsättningen av Svenska Skidspelen. Hoppas på en bra helg!

Hej då,





Comments
Postat av: Anki

Bara för att retas lite, gissa vad jag gör imorgon.. Åker till fjällen där det är 122 cm snö och x antal kilometer med jättefina skidspår..;)

2009-03-18 @ 20:58:33
URL: http://anki85.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0