En hel vecka har passerat...

Då var det dags igen. Längesen sist, och nog har det hänt lite saker. Skön helg i Gävle och Ljusdal. Grym fest hemma hos Lukas och sedan Stadt. Men herregud, hur kan dom ta 140kr i inträde. Inte värt det egentligen. Fast är man hemma så sällan så är det bara att pynta ut med stålarna. Söndagen var fantastisk! Strålande sol och skidåkning. Jag älskar det!

Idag har man medverkat på en konferens I Kallhäll, om digitala samlingslokaler. Rätt intressant, men samtidigt lite jobbigt. Fast det kändes ändå rätt bra när man fick dela lite åsikter och när folk lyssnar och tar en på allvar. Man kanske är redo för arbetslivet snart ändå =) Lite kunskaper har man allt skaffat sig under året på Kungliga Tekniska.


Comments
Postat av: Jennie

haha jag lackade ju på hon i entrén ;) då skämdes lukas rejält.. men seriöst, det var nästan oförskämt! jag drog till med "jag har bara en hundring, sorry" varpå hon sneglade i min plånbok och nästan skrek "du har ju en femhundring där jöööö!" suck, så man blev ju tvungen å pynta både för sig själv och ljusdalsbon.. men jag hade kul så det var värt det :)

2009-03-16 @ 23:32:33
URL: http://kunigunda.whatsupsthlm.se

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0