En och annan åsikt

Varför ska det gnällas? Det finns så mycket värre saker att gnälla för. Se sig omkring på andra som har det mycket värre. Nej, man får verkligen tänka efter, och bita ihop. Klart det är svårt ibland, och utan svåra saker vore det ju ganska meningslöst. Man utvecklas som människa när man klarar av svåra saker. Man mår bra, man blir nöjd, man förundras över hur mycket man egentligen klarar av. Tänk om allt var lätt hela tiden, då skulle folket vandra omkring som likgiltiga barbapappafigurer, en enda stor klump. Våga utmana dig själv ibland. Våga ta tag i saker som är svåra. Se saker som möjligheter och inte problem. That's my verdict.


kanske inte är så illa ändå? :P

Kanske var det idag jag skrev min sista riktiga tenta på KTH. Tänk om så är fallet. Så vemodigt och konstigt. Men lite skönt också. Jag som är så jävla bra på tentor. Hur ska jag kunna leva utan dem, haha, nog ska det gå. Ja, av de kurser jag nu har kvar är det ingen tenta. Fortsätter jag och pluggar till en master kanske det blir någon tenta igen. Men nog om detta nu. Jag ska göra annat.


Slutligen, fan vad Sirius är bra! Det var det värsta jag sett. Bragdstämpel. Bandyn lever, så jävla härligt!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0