Optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men...

...har bra mycket roligare

Exjobbsinformation på skolan hela eftermiddagen och kvällen. Intressant, men vad ska jag hitta för exjobb egentligen!? hmm...


Var just ute och joggade efter denna långa skoldag. Det är vår i luften, häggen blommar och jag känner att sommaren börjar komma. Det finns alltid en förväntan i luften inför den svenska sommaren. Jag tänkte för mig själv vad som kan tänkas hända denna sommar och insåg att en sommar i Stockholm inte alls behöver vara fel. Det finns ju en massa härliga saker och härliga personer i den här staden! Det kommer bli en hel del dagar på Grand Hôtel, men däremellan kommer det bli trav på Solvalla, kanske Gröna Lund, after work öl, sommarkvällar på Josefinas, träningspass med laget, joggingrundor och förhoppningsvis en massa timmar i solen! Badet får jag nog spara tills jag kommer hem till Hälsingland, eller åker på nån semester. Lite synd att det är så begränsade badmöjligheter i Stockholm.


Nu är vår hemsida uppdaterad och tidningen finns även i pdf-format, bara att klickan på (ogräs)blomman nedan.




/B

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0