luerdag qvell

Lördagkväll och Björn sviker igen. Planen var att gå ut på Daniels fest på KI, men jag orkar fan inte. Ska dessutom jobba imorrn hela dagen, så jag stannar hemma ikv. Tur att det finns internet kvällar som denna =)

Min kompis Malin och hennes klasskamrater(?) startar nån slags dejtingsida imorgon. Eller en sida för att träffa nya kontakter. Inte för att jag behövder det, haha, men jag har fått min blogg med på deras portal. Jag måste ju ställa upp med mina visa tankar ibland. Får försöka shapa upp mitt skrivande lite nu då =) Klicka på bilden så kommer ni till sidan:



Träffade som sagt Daniel "dumpen" Söderberg idag i Rålis. Hans klass är nämligen här på biomedicindagar. Verkar sjukt kul, men jag missar ju som sagt festen nu då. Så kan det va. Han har nog kul ändå. Det var roligt att träffas idag, längesen sist. Han verkar må gott min kära vän. Det är bra.

Travet gick som vanligt, 5 rätt och en ca 40kr i "vinst". Haha, Lukas, snart tar vi hem sjuan för helsikke!! Men jag deppar dock inte så mycket, för jag lirade själv några tjugor som gick in. Satte Alvena Nancy och Wait and Win, båda till 7 ggr pengarna. Känns bra.

En bra dag, med ett segt slut...


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0