Aktiv på twitter

Ja, då har även jag början anamma denna snabba tjänst som twitter erbjuder. Mest i studiesyfte till en början, men det är faktiskt en bra tjänst som ger en relevanta uppdateringar på det man vill veta, när man vill veta det. Det handlar inte bara om att skriva när man är skitnödig, skall på träning eller vunnit på travet, utan det är en bra portal att dela ideér och sprida länkar på. Var faktiskt på ett twitterseminarium på JMW imorse. Det va spännande, fast egentligen inget nytt för mig, men en bra sammanfattning av hur twitter kan och bör användas.

Fick tips om en grymt skön bild av Walter Näslund igår under vår intervju. En metafor om när gubbiga företag ger sig ut på nätet. Ja, så här ska det inte se ut när jag är färdig med mitt exjobb på Stora Enso i alla fall =)

 

Det var det de. Följ mina tweets (som det så nördigt kallas) på länken som finns i början av inlägget.


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0