Lite stress mot slutet av veckan

Grand ringde så det blir till att jobba där på fredag, vilket innebär att jag måste skriva klart min draft imorgon plus att jag har ett twitterseminarium att gå på imorgon bitti. Nuså, känns det i alla fall att man gör någonting om dagarna. Det e la bra det. Har varit en rätt bra vecka, men jag involverar mig i så mycket. Erikas provjobbande, vår kära tidningen Uttryck som skall lämnas över, bandyträningar och matcher samt diverse internetarbete. Men lite bloggande hinner jag i alla fall med.

Sverige faller med flaggan i topp ikväll. Men tungt känns det ju när det blev en så pass jämn sluttabell i gruppen! Usch vilken tråkig sommar 2010 utan Sverige i VM.

Snön föll här imorse. Det var riktigt mysigt och någon slags julkänsla infann sig. Nu längtar jag till ländskidåkning och riktigt bandysäsong utomhus!

hej så länge,

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0