Längtar till träning

Kroppen börjar nu återhämta sig och få energi. Jag längtar till att träna igen. Jag vill ta ut mig igen, det är så skönt! Jag mår så himla bra i sådana här stunder när jag inser vad jag klarar av. Jag vill klara av mer och bli bättre! På allt. Jag såg nyss två reportage på sporten. Det ena om Charlotte Kalla och hennes satsning, sedan ett med skidsprintherrarna när de tränade tillsammans i skidtunneln och på gymmet. Det ser så skönt ut. Träna hårt tillsammans och sporra varandra. Ta ut sig själv och ha roligt på samma gång. Gemenskap. Därför längtar jag till nästa bandyträning med laget. Så mycket roligare att träna med sällskap och sporra varandra.

Comments
Postat av: Anki

Bara skidåkningen kvar som sagt.. Sedan är det dags för nya mål...:) Förstår att du fortfarande har grymt ont i benen. Är ju en grym prestation man utsätter kroppen för!



Själv haltar jag idag, det tycker jag är bra..;) Dock inte allt för mycket träningsvärk eller stelhet.. Eller så känner jag det inte pga smärtan i vristen...haha...



Snö och skidåkning ser jag fram emot..:D

Postat av: Sofia

Grattis till ett väl genomfört lopp!

2009-09-28 @ 17:44:38
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0