Nu bär det av

Dåligt bloggat på slutet. Men det har varit full rulle. Jag har varit i Falun i tre dagar och hängt på Stora Ensos kontor och jobbat med mitt exjobb. Träffade (och bodde hos) käraste vännen Helena också. Tänk vilket tur att jag har dig! =) Nu har jag och Erika nyss käkat middag. Inatt bär det av till Tunisien och Hammamet. Hoppas på en varm och stekig vecka! Spännande!

Där i Afrika ligger Tunisien för alla som undrar:

 

Lirade V75 idag. Satan vad jag var nära de stora pengarna. Helt rätt ute i början och spikade ninotchka och hade med 16%-aren Person Seaman på tre hästar. Sedan var det ju Beane M.M som jag valde att ta bort då jag spikade Triton Sund. Vilken häst. Beanie M.M vann på nytt världsrekord över medeldistans (1.10.7). Grymt! Sprack sedan även i kallblodsloppet där Vildvitter vann. Den var dock svårare att finna. ca 460 000:- på 7 rätt hade inte suttit fel. Själv fick jag fem rätt och 234kr. Alltid något, men det kändes lite bittert att missa världsrekordhästen åtminstone. Spiken på Skully Gully i sista satt i alla fall bra. Bättre lycka nästa gång!


Beanie M.M

 

 


 

Nu kommer det nog vara tomt här på bloggen i en vecka, men jag kommer tillbaka.

Bye!


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0