Shopping spree

Skidsäsongen är över, men då tar jag tag i shoppingen inför nästa vinter =) Har varit på alpingaragets rea och hittat en del fynd, enligt mig själv. Visserligen tar det emot att köpa grejer som jag inte kommer använda på ett bra tag, men jag följer mina principer att köpa saker jag kommer att behöva när de är som billigast. Nu får jag väl snåla lite på shoppingen av sommargrejer. Dock skulle det behövas en ny jacka, ett par chinos, nya skor och säkert något mer... Just det, även cykelgrejer står på listan. Ett par cykelbyxor är ett måste, sen kanske det inte blir så mycket mer.

Här är skidutrustningen som är införskaffad:

Ett par begagnade Line Chronic, årsmodell 2009.



Goggles från Carrera


Och en vit skaljacka från Four Elements

 




Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0