iPhone beställd

Jag kan ju inte direkt påstå att jag hänger med längst fram i utvecklingen, men nu har jag äntligen beställt en iPhone för att vara lite uppdaterad med ny teknik. Tror det kommer bli fint. Givetvis lite dyrare än min tidigare gamla Ericsson lur med refillkort, men vafasen, jag kan ju inte ens surfa funktionellt på den så det är dags för en uppgradering!

 

En vit iPhone 3GS 32gb är beställd. Den snabbaste med störst minne. Blir nog nice.

 

 


 

Snart är det OS!! Jag längtar något enormt till att få följa Helena Jonsson, Anna-Carin Olofsson, Charlotte Kalla, Emil Jönsson, Anna Haag, Marcus Hellner, Magdalena Pajala, Hanna Falk, Hockeylandslaget m.fl. Det finns så många profiler som jag unnar all framgång. Idrott äger och OS är kronan på verket! Snart smäller det!


Och vem minns inte förra OS i Turin:

Björn Lind tog guld


Hockeylandslaget tog guld





och Anna-Carin Olofsson gjorde detsamma!

Hoppas detta OS ger lika många härliga höjdpunkter att leva på i 4 år framöver =)



Comments
Postat av: Anonym

Men, glöm inte dam curlingen. Den är viktigast:)

Nej skämt o sido visst ska det bli spännande.

Faster i norr

2010-02-09 @ 20:33:09

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0