Ny lördag

Ny match, och ny V75a!

Idag har vi ännu ett tufft derby mot GT/76. Vinner vi den så är vi genast mycket närmre en kvalplats upp till Allsvenskan. Så idag är det fullt ös som gäller!

Sen ikväll är det givetvis trav som gäller. Lukas dyker förbi och gör mig sällskap.
Min rad denna dag:

V75-1: 4,5,9
V75-2: 5 Chivas Bluegrass
V75-3: 9,10,12
V75-4: 2,7,11
V75-5: 1,6,7,8,11,14,15
V75-6: 5 Rumbleinthejungle
V75-7: 4,5

Det kan bli många 5or i dagens rätta rad. Förutom mina spikar är nummer 5 favorit även i den första och den sista avdelningen.


Har varit en ganska hektiskt vecka, men kul! I onsdags var jag till Gävle en sväng för att fira min kära som fyllde 20. Tänk att hon har varit så liten hela tiden, men nu är hon stor. Ingen tonåring längre =) Vi kikade på Snabba Cash på bio, men jag blev faktiskt inte så imponerad av filmen. Den var helt okej, men ingen smashhit direkt.

Imorrn ska jag nog försöka ta mina skidor och hitta något bra ställe här i stan. Jag behöver skidträning, trots att jag har tränat diverse saker 8 dagar i rad nu. Men kvaliten på träningarna har varierat en del.

Comments
Postat av: erika

ja, tänk va liten jag var.. hehe, nu är det slut på dom tiderna ;P

2010-02-07 @ 16:38:43
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0