Är det okej att skryta...

...om sina egna bravader i en blogg? Jag tänker i alla fall göra det nu. Jag fick nämligen mot alla odds högsta betyg på mitt examensarbete, nämligen ett A. Känns sjukt bra, nästan lite overkligt. Men tydligen så lönar det sig att vara noggrann genom en hel process. Vad nu betygen har för betydelse i förlängningen är ju svårt att säga, men självkänslan blir ju onekligen bättre. Yay!

Ett annat announcement är att Erika äntligen fått ett jobb som det verkar. På en nystaratd salong i Gävle. Hur mycket jobb det blir är osäkert, men skönt att ha något i alla fall. Grattis Darling!

Och en sista sak, grattis Monica till körkortet! :D


Har precis sett På spåret och satan vad vackert hon sjunger, Maia Hirasawa. Hennes version av tusen bitar var rörande vacker. Även Rocket Man och Starman som hon sjöng i början av programmet var fantastiska. Kolla, Lyssna och njut!

 

Tusen Bitar (ur På spåret)

 

Rocket man och Starman (ur På spåret)


KÄNSLA*

 

 


Match mot Helenelund imorgon men sedan ser jag fram emot några dagar i Ljusdal med skidåkning! Jag vill verkligen komma igång på riktigt nu, och det är ju snart bara en månad kvar till Vasaloppet. Längtar faktiskt, trots att jag inte är så väl förberedd. Hela spektaklet Vasaloppet är ju fantastiskt att få deltaga i.

 


Comments
Postat av: Anki

Ni har betyg på era examensarbeten alltså. Vi hade bara godkänd som betyg på våra..

Däremot c- och d-uppsatserna är det G eller VG på....


Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0