Återhämtad och motiverad

Det har nu gått två dygn sedan årets urladdning och kroppen är redan tillbaka i fint skick. Visserligen lite stel fortfarande men inte alls så sliten som jag hade förväntat mig. Jag känner mig ovanligt pigg idag varför jag även gick till gymmet en sväng alldeles nyss.

Jag vill ut och skida igen, i vårsolen och trycka på lite. Känna hur åkningen känns. Träna på tekniken. Jag vill bli ännu bättre! Jag vill även göra annat, som att spela tennis, köpa en cykel så jag kan träna till Vätternrundan och simträna inför Vansbrosimmet. Motivationen är stor redan idag och det känns helt underbart!

Är det någon som har en bra tävlingscykel till salu eller att hyra ut? Vet inte riktigt var jag skall vända mig för att hitta en bra cykel till ett rimlig pris för en amatör som jag =)


Vansbrosimmet - ett stim av simmare



En gammal grotesk bild från en åkare i Vätternrundan. Sådär vill jag INTE se ut efter mitt lopp! =)

 

Haha!

 


Comments
Postat av: Anki

De säger att Järvsö cykel och motor skall ha bra koll på racercyklar..



De jag har kollat på går att få mellan 6 och 10 tusen och räcker gott och väl till Vätternrundan..



Hade velat cykla i år jag med men kom på det efter att platserna hade tagit slut så får fint vänta till 2011..:(


Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0