Ljusdal, Gävle & Falun

JA, rubriken säger var jag befunnit mig den senaste veckan. Däremot kommer jag befinna mig i London över midsommar i år tillsammans med min lilla tös. Bokade precis ett riktigt nice hotell till bra pris. Det ligger nära Big Ben och bredvid Themsen.


Så här skall rummet se ut som vi bokat, hoppas bilden inte ljuger - Hotellet heter City Inn Westminster

Nåväl, i veckan var jag hem till Ljusdal och fixade till Elfwings släktsida med morfar. Sedan bar det av till Gävle och Falun. Jag och Erika hälsade på bästisen Helena och fick bo i hennes trevliga lägenhet. Tack för det! =) Mysig och god middag på lördagskvällen, som sedan avslutades med filmen Sommaren med Göran. Jag tycker inte filmen var så speciell. Lite rolig emellanåt, men ändå ingen man minns. KTH-studenten var lite rolig iaf =) På söndagen blev det ett besök på Lager 157 i Sågmyra. Bra outletaffär där det fanns en del schyssta och billiga kläder. På eftermiddagen blev det en promenad upp till Lugnet. Soligt och fint var det. En sådan där underbar vårdag.



Oj, här va det högt





Posers framför hopptornet






Väääärsta!




...fina utsikten!





Och lite obligatoriskt gos =)


Bilderna är tagna med min iPhone. Den funkar riktigt bra i dagsljus må jag säga.


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0